hur hårt vi höll i oss !

Det var länge sedan jag hade en sådan rolig helg utan att vara ute på krogen. Jag, Ante Jossan, Mackan och Freddan tog oss en skoter tur från Stugun till Färsån och åt god middag, spela spel och sjung och nån öl slank ju ner så klart. Har aldrig varit så rädd som när vi åkte skoter, men fram kom vi, oskadda som tur va. Träningsvärk har både jag och josssan så ni kan ju tänka er hur hårt vi höll i oss ! Mackan och Jossan höll på att krocka med två älgar det första dom gjorde och jag och freddan höll på att tippa ett antal gånger.  Självklart fick jag och jossan köra lite men i dag när vi skulle få köra hur mycket vi ville så var det så dåligt väder så  att vi såg inget och då var det inge kul.  Hem färden på skoter i dag hoppade jag och jossan vi tog och åkte bil i stället pga rädsla och träningsvärk.


Nu har vi kollat på hockey och tur att vårat kära MoDo gick vidare i en riktigt rysar match så nu väntar HV71 i semin.
Heja MoDo ! ! !

Bara 1,5 timmar kvar nu tills jag ska ta och palla mig i väg för att jobba. Kännde verkligen inte för det i dag. Men i morgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0