Nu är det snart så ska det låta sen är det bara att fara !

Bara några enstaka timmar nu tills jobbet kallar, börjar kl 22,00 och jobbar till 08,00 i morgon. Sen är det sängen som väntar och sen ett jubileum på studio lila. Ska bli skoj om jag orkar, känns som att man skulle behöva sova en kväll och bara ligga framför tv:n, men det får bli på måndag då jag även får ha lite sällskap. Dagen har bestått av att fördriva tiden på stan och gjort av med pengar som man inte skulle ha gjort men så kan det gå ibland. Är hos syster nu och vi har pysslat och fixat, håller på med mitt scrapbooking album som består av sommarens alla äbentyr och mina vänner.


Nu är det snart så ska det låta sen är det bara att fara !


Åhh vill  inte, men måste till tandläkaren, har bitit av en halv tand så den måste lagas! Gruvar mig så, hatar att gå till tandis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0