Och ca henne har jag aldrig sett så rund under fötterna,

Nej nu är det nog, känns som att man bara skrver tråkiga saker i denna blog gmen nu ska det bli ändring på det. Hade en liten tjej fest i lördags i min nya lägenhet och det va toppen! Alla va glada och fick nog några eller ganska många glas för mycket men rolig va ni tjejer! Själv drack jag vatten på krogen och det kan jag inte minnas när jag drack senast, eller jo men inte på krogen.... Fick mig ett gott skratt på vägen hem i bilen åt Tessan och syrran som skulle låte så kärutt! Hahha Tack för en super trevlig  kväll tjejer!


Och ca henne har jag aldrig sett så rund under fötterna, men roligt va det...


Nu längtar jag bara till vemdalen och dansforum, otroligt skönt att vara ledig i fyra dagar + att festa som aldrig förr med dom bästa! Synd att det är mer än en månad kvar...


Funderar på att gå ut en sväng på lördag med sandra och malin och kanske ca men det beror på , vi får se hur trött jag är efrter nattens jobb! Men roligt skulle det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0