och det tycker jag inte om!

Sitter nu på jobbet och funderar och saknar! Jag har kollat på resedagboken för anna och Maria och jag saknar dom så otroligt mycket, jag vill att ni ska komma hem snart så att allt blir som vanligt igen. Det märks verkligen att  ni inte är här i stan och det tycker jag inte om!

Funderar på hur kvällen ska sluta om jag ska ta det lugnt och åka till syster nathalie eller om jag ska ner till stan och träffa Jossan och förhoppningsvis Sara som jag inte umgåtts med på år och dar känns det som, och jag drömde om henne i natt! Det hade med fest att göra känndes närstan som att det var på riktigt och att vi hade varit med om det förut.

Snart kommer Linnea och Sandra hem, inte så länge kvar och det va super läge sedan jag träffade min Lennart som jag träffade dagligen förut!


På onsdag kommer min älskade mamma&magnus hem!


Är förvirrad just nu, varför ska allt bara snurra runt i mitt huvud kan inte alla bitar bara falla på plats ! ? skulle vara så otroligt skönt! Veta vad jag vill, hur jag vill ha det, och vad som kommer att ske!

Kommentarer
Postat av: beckan

Snart e jag hemms hos min Teddy igen, saknar dig oxa massvis, vill krama dig, oga med dig och jag vill traffa dig NU... PUSSS

2007-03-25 @ 15:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0