Cliff the sheriff

Nu är det inte länge kvar tills tåget går till Gävle och mycket ska fixas innna.Är ledig i dag mellan 9-15 och då ska det mesta ske. Kommer att bli hämtad av min kära syster och min lilla emma så att jag får träffa dom något sen ska syrran kolla på mina Cliff the sheriff (cowboy) kläder som hon ska låna till jobbfesten på tisdag!

Dagen kommer att bestå av massa fix och don, det ska packas, hämta pengar på MQ, handlas, städas hemma, duschas och massa massa mer.. vet inte hur jag ska hinna riktigt men i dag får jag hoppas att jag är snabbare än blixten för att allt ska hinnas med!


05,53 i morgon!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ring mig INTE när du kliver på tåget! =) Då sussar lellelii och laddar för helgen! Puss Melker!

2007-05-31 @ 22:12:41
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0