Grattis Syster Lala på 26 års dagen

Grattis Syster Lala på 26 års dagen. Hoppas att du kommer att få en underbar dag trots att jag inte kommer och uppvaktar dig, men du vet ju anledningen ... JOBB! Men när jag kommer hem ifrån gävle då ska du få presenter det kan jag lova!

Ja sitter på jobbet nu som vanligt eller i alla fall varje gång jag skriver här, men det finns ju en ganska enkel förklaring ,och det är ju så att jag har varit för lat för att fixa internet hemma! Men det kommer en vacker dag då jag orkar ta tag i detta....

Åker till bispan i em efter jobbet och bara ta det lugnt.



Varför är tiden här igen, den tiden som är tung, och den tid då jag itne orkar något, vill bara ligga i sängen och sova mig igenom denna tid, men hur länge kommer detta att vara? En sak som jag funderar på varje dag. Jag är less nu, vill må som jag gjorde förut då det aldrig kom sånna här tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0