Jag är lycklig!

Gud vad jag skriver tråkiga saker i min blogg har jag upptäckt, nu är det skärpning. Men saken är ju så att jag alltdi får lust att skriva lite när det är något tråkigt och varför dte vet jag inte, men det ska bli bättre det lovar jag!


Men en sak kan jag säga och det är att jag är KÄR och det hör inte till vanligheterna, men allt känns underbart men man väntar ju bara på att det ska komma ett bakslag för så är det ju alltid, men det är det sista jag vill!




Jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhvad roligt... Jag blir så glad över att du är lycklig och kär... :-) Stor puss och kram

2007-05-15 @ 01:30:02
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: Linnea

Va sååå käääär som du kan! Det är det bästa som finns ju! Puss

2007-05-16 @ 10:11:29
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: becKan

Jag bara LER.... Du fortjanar all lycka Teddy! Jag alskar dig och ar snart hemma hos dig, sa du kan beratta om allt och dela din lycka...

2007-05-16 @ 11:55:32
Postat av: lillasyster

gud vad roligt att du är kär syster !
ni är så söta.
hoppas att du kommer och hjälper mig idag med produktrapporten.
puss lillasyster

2007-05-21 @ 10:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0