Jag vet ingenting just nu!

Varför ska det alltid vara någonting som man ska fundera över, kan det aldrig få gå som man vill, allt bara flyter på. Fick ett mindre trevligt samtal i morse då jag fick veta att min riktiga far ligger på sjukhuset och fått en minre hjärtinfarkt eller kärlkramp. Kontakten har varit väldigt dålig på slutet men nu när det kommer ett sådant besked så smyger mitt dåliga samvete fram. Jag vet att jag inte ska ha det men jag tror att det flesta får det utan att dom vill. Vet i nte alls hur jag ska göra nu om jag ska åka dit med mina syskon  eller om jag ska strunta i det, men magen och hjärtat säger att jag ska dit, tänk om det kommer flera eftersom att den första signalen nu har kommit...Jag vet att det inte behöver vara farligt och att det beror på hur man lever och hur man har det runt om kring sig, vi får hoppas att han får sig en tankeställare nu och börjar leva annorlunda, lite mer normalt.


Jag vet ingenting just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0