nu får det vara nog

Dagarna bara rinner i väg och jag tycker att man inte hinner något! Paniken rinner igenom kroppen för att det finns tusen saker som måste göras men det kommer alltid något emellan och just nu är det jobbet. Känns som att jag inte gör annat än att jobba och så är det faktiskt . Men nästa månad ska bli bättre har jag lovat mig själv,jag orkar verkligen inte hade sagt innan denna månad börja att jag inte skulle gå över 160 timmar men nu är jag uppe i bra nog mycket mer, nu får det vara nog! känns som att jag måste ha ett liv utan för jobbet också jag lever inte för att jobba utan lever för att jag jobbar! Eller hur ordspråket lyder.

och det värsta utav allt är att jag blir så grinig och tänder verkligen på alla cylindrar på engång och tyvärr så är det ju magnus som får ta smällen, men nu har jag lovat att jag ska bättra mig!

På lördag är det fest för att jag är ledig på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0