Nu har dom ringt igen

Nu har dom ringt igen och det va inte i tidningen Tara utan i Aftonbladet. Jag vet inte hur jag ska göra ! ? Jag är ju så dålig på att skriva plus att under den perioden som man skulle skriva om har inte jag gjort någe roligt alls jobbat och varit i fjällen! Men min kära vän lennart har lovat att hjälpa mig att skriva men jag vet fortfarande inte, kanske like bra  att jag ger dom numret till Lennart i stället hoon kan ju det här hon!

Nu ringer dom igen och jag törs inte svara för jag vet inte hur jag ska göra...


Du är vad du dricker, och inte vad du äter . . .

Kommentarer
Postat av: TETTE

Det där fixar du!! =)
Puss

2007-05-11 @ 10:40:15
URL: http://chela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0