så det blir inte till att vara lätt klädd bredvid dom något i sommar. ..

Åhh nu har jag sett dom, och fikat med dom, och kramat dom,  våra tjejer!
Dom var sååå bruna och fina och Maria kände man nästan inte igen. . .  Men anna hon va sig lik utom att hon var sjukt brun, så det blir inte till att vara lätt klädd bredvid dom något i sommar. .. .


Hoppas att jag hinner träffa Mara min teddy när jag slutar, beror på hur sent jag kommer här ifrån men jag vill jag vill jag vill var så otroligt roligt att se dom iegn så det går inte att beskriva med ord, så mycket som ska berättas och jag vill se kort och jag vill höra allt, ja just precis ALLT! . ..




2 dagar kvar nu tills jag åker  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0