så nu ska allt förberedas

Veckan går snabbt som bara den, men det är skönt. Tog ledigt i morgon lördag för att gå på stan en dag i Sundsvall känns som att det behövs och jag hoppas verkligen att jag hittar några kläder för det finns det inte mycket av i denna stad.

Pappa har kommit hem i från umeå och det blev ingen operation han måste vänta i 2-3 veckor för att det var förträgningar i hjärtat och han måste göra en större operation än vad som va tänkt så nu ska allt förberedas. Så vi får hoppas att tiden kommer att gå fort och att det inte blir några komplikationer under väntetiden.


Nej nu ska jag åke till bispan och ha det mysigt och i morgon väntar s-vall och nförhoppningsvis massa shoppande. Kanske en utgång på kvällen !?


Kommentarer
Postat av: Flisan

Hellö :-) Hoppas du hittade nåt fint att shoppa i metropolen S-vall...Det gjorde INTE jag..hrmmpf...

ha det gött!

2007-05-06 @ 16:00:34
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0