åker i kors

Vemdalen är pasè och det var lika roligt som vanligt, trots att jag gav upp på lördags morgon. Men tack alla för en underbar helg! En rapport får ni läsa på Lelleliis blogg då jag inte orkar skriva allt.



Dagen har spenderas i Sundsvall, där vi hann med gina tricot och ikea och lite fler små affärer. En otroligt mysig dag med min mamma och min syster. Lilla syster var med ett tag men gick sedan på stan med sanna när vi begav oss till Birsta!


Tydligen så tror jag att jag är gjord av pengar, men bra i lägenheten kommer det att bli i alla fall. Har pysslat lite nu,men ögonen åker i kors så det är ingen mening någe mer. Nu väntar sängen.




Jag saknar dig Magnus! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0