Äntligen

Äntligen har köket kommit, men tyvärr står det bara i vardagsrumet än så länge. Nästa helg ska gubbarna sätta upp det och jag längtar så mycket. Känns så skönt att veta att snart är denna renovering klar,man kan äntligen börja att fixa här hemma utan att det är slipdamm och damm på alla sakerna.

Tror att jag har bestämmt mig, det blir nog en sväng till Anna Och Stefan sen om jag blir kvar ute länge det återstå och se. Har lite att fixa under söndagen sen ska jag få besök av min kära syster Veronica och hennes små troll..

Ska ner på stan nu (förovanligehetensskull) göra syster Helena & Smilla sällskap innan jobbet kallar kl 15,00



Jag längtar!




10/12 2007 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0