fruktansvärt illamående

I dag är en sådandär hemsk dag då jag bara vill ligga under täcket och inte visa mig. Har sovit otroligt dåligt i natt, varit vaken mest en gång i timmen, det bara ränner i kroppen och jag mår allmänt dåligt. Vaknade med ett fruktansvärt illamående som inte gått över än.Men tyvärr så måste jag vara uppe då jag börjar jobba om ett par timmar, hoppas verkligen att detta går över tills jobbet kallar annars så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Ser verkligen framemot helgen då jag inte ska vara på jobbet någon dag ytan kliver av på fredag kväll och är sedan ledig hela helgen. Då ska jag inte göra någonting bara vara, sova och ta hand om mig själv. Hoppas att min kära sambo inte har planerat in någon speciellt.

Till veckan kommer köket och dte ska bliså otroligt skönt när detta blir klart, då man äntligen kan stå i köket och laga mat utan att tänka att fy fasiken vilket hemskt kök!



Nej nu måste jag göra mig i ordong inför jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0