Hur kan detta vara möjligt !?

Vad less jag är. Förstår inte hur min post kan hamna hos min syster där jag aldrig har bott,vilken tur att den i alla fall kommer till henne och inte någon annan.Sen i dag ringde det någon försäljare och sökte min syster, sen kom det post till henne,hit till oss. Detta nr har hon aldrig haft , hon har heller aldrig bott på denna adress. Hur kan detta vara möjligt !? Bara för att man heter LUNDBERG behöver man ju inte vara i samma familj. Men just nu har vi haft turen att vara släkt, så att allt har kommit på sin plats. Less blir jag att det alltid ska vara några problem!

Nu blir det staden med jossan,lite fix och don som måste göras!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för omtanken, gumman. Men tydligen så är det helt normalt med feber nu för tiden. Hoppas allt är bra med dig, ha en bra helg. Puss och kram

2007-11-30 @ 09:10:47
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0