Hur ska jag göra,någon som kan hjälpa mig!?

Jag vet inte hur jag ska göra sitter redan och funderar över helgen. Vore otroligt roligt att gå ut med anna,stefan och co inte varje dag det händer. sen är det ju första gången anna ska ut efter att lill wilmis kom... Jag vill jag vill jag vill men det är ju så otroligt mycket som ska göras hemma. Sen ska vi inte glömma att jag vill ju se hur det blev i Olearys nya lokaler då jag inte hunnit besöka dom än. Hemskt!  Hur ska jag göra,någon som kan hjälpa mig!?



Nu ska jag på jobbet en sväng på julfest!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åå
Madde klart du ska hänga på Ingen premiär för mig utan dig förstår du väl, en liiiiten stund ialla fall :-)

2007-11-29 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0