Jag glömemr bort

Jag glömemr bort i bland att jag har en egen blogg att skriva i, kanske för att det har varit otroligt mycket just nu. Vi har flyttat, tömning på två lägenheter, renovering, jobb och massa annat.
Men nu är vi i lägenheten. Äntligen men vi bor i kartonger men det är ju framsteg i alla fall.. Nästan allt är färdig renoverat, men inte köket! Det kommer att bli om några veckor när Magnus kommer hem ifrån Kina och jag åker ner till Stockholm till min underbara Maria! Igår blev det ett uppehåll från allt vad flytt heter, vi satt på oss fest kläderna och ett leende på läparna och begav oss till Gamla Teatern och Las vegas Trio!

Helt underbart roligt!







Stå för vad du säger och neka inte när man ifrågar sätter dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0