min dröm

Väntar på att bussen ska gå och jag ska bege mig till jobbet. Är otroligt trött så min dröm är att få ligga kvar i sängen, men det fick jag inte. I morgon är jag ledig, då ska jag sova ut sen ska jag ner på stan med molin och lilla rut och handla lite julklappar. Är inte så mycket kvar nu tror ja.
 Längtar otroligt mycket till söndag morgon ca 05,00, då kommer min älskling hem! Ska bara ligga och mysa hela dagen. Konstigt hur man kan sakna en person så mycket. Det är varit så tomt hemma utan dig!
Hoppas att tjejerna inkl LG hade det otroligt bra i går kväll på den magsika konserten som jag inte ville missa. Men vad gör man när det är jobb och det inte finns någon att byta med!? Måste erkänna att jag var riktigt avis i går.


Klockan tickar för fort... Det är dax att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0