Nu längtar jag till jul,

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen och detta beror inte på att det inte finns något att skriva om, utan att det händer så otroligt mycket just nu. Det ska inhandlas julklappar, det renoveras, det jobbas mm. Skulle helst vilja att dygnen var några timmar längre,inte när man jobbar utan när man gör sånna saker som måste göras,förstår inte hur man ska hinna med allt.

Nu längtar jag till jul,då mitt kök (förhoppningsvis) kommer att vara klart, när mina kära vänner kommer hem till Östersund igen då man bara får umgås och snacka massa strunt och skratta in påsmåtimmarna,om "momma" orkar såklart. Är otroligt kvällstrött, men ska försöka att bättra mig tillmdom kvällar vi ska vara tillsammans och ha så roligt som bara vi kan. 

Dagen har spenderats på stn med Helena, Rut, Mamma, Helena och Smilla.. En mycket trevlig dag då jag tror att jag handlade dom sista julklapparna, kanske ska komplitera lite men vi får se.Ska ju snart till stockholm till min älskade Maria, så då kanske jag kan inhandla något.Men då givetvist till mig själv !


Nej nu ska jag fixa lite,innan sängen kallar. Har lite att fixa och stå i i morgon..

du&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0