skvaller

Det känns som att denna lägenhet aldrig kommer att bli klar. Jag försöker att fixa varje gång jag har möjlighet men det kommer bara mer och mer saker. Som tur är har jag ju min underbara Familj som hjälper till. Dom är här lika mycket som mig just nu.Ska snart kryapa ner i en alldeles tom säng och föröka slå igen mina blå, för i morgon ska man ner på stan med Helena och Rut och fika, shoppa, och bara ha det mysigt. Ska köpa några julklappar och några saker till mig själv! Känns bra att få träffa hellan lite det var verkligen länge sedan. Kvällen kommer att bestå av Idol och mer doning i Lägenheten, sen lördag jobb och sen då på natten kommer magnus hem! nu är det nära!


Träffade anna idag och det var jätte roligt, länge sedan jag satt och prata så med henne. Även fast jag hade brått så fick jag höra lite skvaller om hur hon har det nere i uppsala. Tack anna frör en trevlig stund. Det måste vi göra om!



Nu börjar dom två blå se mer och mer suddigt så nu är det dax att inta sägen!


G`natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0