sovmorgon

Jag hade tänkt att jag skulle ta en riktig sovmorgon och sova ut ordentligt. Men ikke kl 07,13 slog jag upp mina blå. Blir så less att jag inte kan slappna av och sova. Låg länge kvar i min säng men aldrig kunde jag somna om. så vid 09,00 var det bara att kliva upp. Ska nu snart göra mig i ordning för en dag på stan. Har kommit på hundra saker som jag måste göra, eller vill göra få se vad tiden räcker till.Blödde näsblod nu på morgonen också och det tillhör inte vanligheterna så jag vet inte alls vad som händer, kanske för lite sömn? eller stress?

Tack till min Familj för att ni alltdi ställer upp, ni är dom bästa!

Kommentarer
Postat av: Anna W

maddi de kan bli så vettdu för mycket pysslande och tankar i skallen kan också fixa näsblod, Vila och pyssla om dig själv lite lgh lovar jag står kvar även om den inte blir tipp topp på direkten Kramen

2007-11-16 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0