Allt detta och lite till

Det har hänt mycket den senaste tiden, så det blir alldeles för mycket att skriva, men lite kan jag dela med mig av.

* Tyvärr är jag sjukskriven, men hoppas på att det kommer ljusare tider framöver.  Just nu på 50 %

* Vi hara köpt lägenhet, och väntar på att flytta, kommer dock inte bli just nu eftersom att det ska renoveras och fixas.

* Lägenheten i stan är uthyrd till världens bästa åsa och Malva, kommer att bli super roligt när vi alla är i stan

* Jag håller på att sälja min lägenhet som just nu ligger ute på hemnet. Och hoppas på att det kommer gå vägen.

'*Jag saknar tjejerna som befinner sig på oika platser i sverige. Känner att jag är otroligt dålig på att höra av mig, men det är jag tlll alla. Ni ska veta att det inte är meningen. Jag saknar er otroligt mycket och hoppas på att vi ses snart.

* Önskar att jag hade hur mycket tid och ork som helst, så att jag kunde träffa mina vänner (dom som är kvar) varje dag och hela tiden. ni är dom bästa som finns!

Det var lite av vad som har hänt den senaste tiden. Allt detta och lite till vet mina nära och kära och det är det som är viktigt för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så roligt för dig vännen med lägenheten! Hälsa Magnus oxå! Saknar dig! Puss

2007-10-07 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0