Det e je och Kungen!

Har just pratat med min kära vän Maria som är världens bästa. Hon verkar ha det så bra nere i storstaden , men jag vill ha henne här. Måste verkligen åka ner snart, blir i december närmare bestämmt. Funderar mycket på vad min kär vän berättade i kväll och inser att det var en väldans tur att jag inte befann mig i storstaden denna helg för att då tror jag att jag hade fått dåndimpen.

Kära F, du vet att det är dig vi är rädd om, vi vill inte att du ska försvinna ur våra liv. Du är verkligen inte så, du kan verkligen liva upp stämmningen när den är på botten, det är bara du som dansar speciellt, det är bara du som inte skämms över något, det är bara du som sjunger fast du inte kan en enda textrad, det är bara du som är pappa till enzo. Skulle kunna skriva hur mycket som helst men du måste förstå att vi är rädd om dig, jag vill att det ska vara som förut. Är otroligt glad att du träffat någon det är inte det, utan saken är den att jag är rädd för att mista dig som min vän. Tänk alla fina studer vi har haft du och jag, alla roliga minnen alla konstiga saker vi gjort. Allt. Tänk bara efter innan du gör något som du kommer att ångra. och glöm inte bort dina vänner. Bara för att du har ett förhållande nu så behöver du inte gå i ide. Kom i håg vad du sa till mig vännen... Längtar tills vi ses nästa gång, då ska jag se om det är sant att du är helt föränrad. Jag vill inte tro det!


Det e je och Kungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0