Det som bara skulle vara en afterwork

Det som bara skulle vara en afterwork slutade med en fylla. En otroligt roligt kväll med Lelle och Ca, Vi började after worken på olearys, sen blev det bua och hem till Lelle för att kolla på Idol och drick nån öl. Nån det blev det verkligen inte. När idol börja avta så drack vi fortare och fortare för att sedan bege oss ner till olearys och grabbara. Inte så mycket folk men otroligt roligt. Det blev öl efter öl, dans, skumpa, shots mm och jag har aldrig sett något så roligt. Ca drog värsta vurpan och la sig på sidan precis som man ligger när man ska vila...Visste nästan inte vart jag skulle ta vägen. Sedan Dansade Lg omkull sig själv i trappen. Ja det finns mycket att säga. Men det va otoligt roligt, m¨nga härliga skratt under kvällen. Men idag får man ju känna att man lever.Mår inte speciellt dåligt utan är otroligt trött.  Jobbar 09-22 sen ska jag hem till ca och äta chips och dippa och kolla på nån härlig film. Sen är det jobb i morgon igen. sen kommer Magnus hem och då ska jag mysa!
Spelade in en film till tjejerna gjorde vi, redan då hade jag så ont i magen för att jag skrattade så mycket. CA var så nervös, precis som att det var en inspelning som gjordes. Men i själva verket var det bara en film till dom bästa tjejerna som befinner sig på andra orter. Jaha Hej hej hej!
Tack Tjejer för en otrolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0