min sköna säng!

Ännu en helg är passerad och den har varit stressig, minst sagt. Det har varit lägenhets renovering, sjukhuset, jobb, doningar och sen hann jag med en liten utgång oxå, inte fel vill jag lova. Men man känner ju att man lever i dag. Var ganska rund under fötterna när jag kom hem vid 02,30 sedan vid 07,30 väcker min käreste mig för att då var det dax att kliva upp och åka till lägenheten och renovera. . Måste erkänna att jag skulle kunna gjort allt för att få ligga kvar i sängen, men så var inte läget denna söndag morgon. Fixade i lägenheten sen blev det, sjukhus,mat och jobb!

Nu ska jag snart få åka hem, hem till min sköna säng!

Tack Lelle och Tomas för en rolig kväll på lokalen!



I morgon blir affären klar, hoppas hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0