Sitter hos ca

Sitter hos ca och bloggar lite nu medans jag väntar på att hon ska komma hem i från jobbet. Sen blllir det staden och kanske en liten after work och till kvällen väntas IDOL. Sen är det jobb lördag, söndag!

Hoppas verkligen att det går vägen nu, va i väg i onsdags och hoppas att det gick så bra så att jag får det. Känndes bra men man vet ju aldrig. Känns verkligen som att det skulle behövas nu. Lite ny start på allt.

Inte så länge tills flytten går och vi har inte börjat. Känns som att det va så långt fram men veckorna bara rullar fram och nu är det bara 2 veckor kvar. Längtar otroligt mycket, hoppas bara att jag får min lägenhet såld.

Hade visning igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0