Vad skönt

Vad skönt det är med några dagar lediga och speciellt några timmar tillsammans, Befinner mig just nu nere i bispgården och tar det lugnt. Har varit med på två älgpass sedan jag kom hit i går em, men nu på eftermiddagen kände jag för att bara vara inne och ta det lugt. Lugnt blev det inte men jag har tagit en promenad och sen har jag bakat bullar men det gick inge bra alls, men några blev det i alla fall... I dag sköt dom en liten kalv, som jag var med och hämta och  såg när dom flådde den, så liten var den, men kött är det ju i allafall.. Väldigt intressant var det i alla fall.. Har insett att det är väldigt skönt att sitta i skogen och bara lyssna och titta.Men jag måste ju erkänna att det är svårt att vara tyst i bland men det har gått över förväntan och det säger även Magnus!


En sak till som jag inte får glömma är att Vi har lagt bud på en lägenhet..
 


Kommentarer
Postat av: ryssan

nåt mer bud??

2007-09-14 @ 09:54:39
Postat av: lellelii

Hoppas ni får den!
Nu drar jag till stockholm, tack för att du ställer upp och vattnar våra törstiga blommor gumman!
Puss puss!

2007-09-14 @ 10:51:41
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0