Den smällen får jag ta

Är så less på att inte kunna göra det jag vill, saker som jag alltid gjort och som jag alltid orkat. Visst jag har bättre dagar och dom tar jag verkligen vara på,men tyvärr kommer det alltid efter. Jag är less på detta nu, jag vill vara som förut.
Men tyvärr vet jag att det kommer att ta tid och att det måste ändras på många saker innan jag kommer att vara "tillbaka", men just nu känns det så långt bort. Det är hemskt, jag orkar ibland inte ens ta upp luren och ringa till någon, utan ligger bara och sover. Är det så det ska vara? Jag har bestämmt mig att jag ska ut en liten sväng varje dag,men jag vet ju att det kommer efter men det tänker jag inte bry mig om längre. Den smällen får jag ta då. (alltså varje kväll)

Jaja slut på negativt skrivande. Maria min maria ringde i dag och det va så skönt att prata med henne,saknar verkligen våra kvällar och våra samtal.Men jag vet att jag alltid kan ringa, men i bland känner man sig i v'gen i alla fall. Speciellt nu när det finns amdra saker som du min vän måse lägga ner den energi som finns kvar. Du ska veta att jag tänker pådig mycker och du vet att det bara är att ringa. Och allt kommer att lösa sig,men tyvärr tar det tid ibland.  

Nej nu ska jag slå sandra en signal, va längesedan jag hörde hennes röst!



Kommentarer
Postat av: hella

är det så här det ska vara?
ja det nog tyvärr så vännen...men man får tänka att det är bara en väldigt kort period av ditt liv som är så här, och att det är en förberedelse på vad som kommer att bli det bästa, bästa man kan vara med om...
lider och glädjs med dig.
din vän hella :)

2008-01-19 @ 00:43:47
Postat av: BecKan

Det var skönt att prata med dig Teddy, saknar dig... Puss!

2008-01-19 @ 11:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0