Det var länge sedan

Det var länge sedan jag var så otroligt trött. Kan inte beskriva hur trött jag är och har varit i dag. Känns som jag
varit näst intill död. Det började redan i går kväll då jag inte orkade göra något och bara somnade. Kan kanske ha med helgen att göra, men så håll i gång tycker jag inte att det har varit. men kanske, det ska ju alltid komma efter.
I morgon får vi hoppas på att vara piggare då det finns några saker som jag verkligen måste ta tag i, kan inte vänta längre, men jag gruvar mig för vad jag ska säga. Har aldrig sagt eller gjort något sådant tidigare.
Men allt brukar ordna sig till det bästa!


Vetintevilketmanskagöraimorgon,men hurändetblirkommerdetattblispännande

.jagtrorjagredanvet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Madde! Hur är det? Har du varit på ul än? Kram Kram

2008-01-29 @ 20:35:22
URL: http://filipomoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0