HJÄLP!

Har ångest då jag inte vet hur jag ska göra. Jag har sagt hela tiden att det är dax att ta tag i mina studier igen, bara för att känna att jag gör något bra så la jag in en ansökan till sjuksköterske utbildningen i Östersund. och nu kommer antagningsbeskedet - jag kom in! Men jag vet inte alls hur jag ska göra. Situationen ser ju lite annorlunda ut nu,om man jämför med hur den gjorde när jag sökte. Får panik och jag vet ingenting, Hur jag än kommer att göra så vet jag att det inte kommer att kännas som det rätta. Ibland känns det som att man alltid väljer fel beslut. Måste ta och tänka igenom detta både en,två och tre gånger innan jag ger besked...



HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Gör det nu, bättre att börja nu. För väntar du kommer du aldrig göra det. I sommar kommer det vara så mycket annat så då går det bort.
Utbildar du dig inte så blir du ju kvar på ditt gamla jobb istället för att få chansen att göra nått du vill göra. Man ska göra saker på en gång, annars händer det inte och det är då man verkligen ångrar sig.
Puss

2008-01-10 @ 18:36:05
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Werner

Klart som krovspad att du ska bli student igen ju... en utbildning är aldrig fel att ha i bakfickan ;)

Dessutom finns ju risken, att om du inte börjar nu, att det aldrig blir av....

Jag tror på dig vännen! Det här klarar du!
Puss

2008-01-11 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0