Ibland är det lyx att vara själv.

Har haft en helt underbar weekend i Stockholm med min Älskling. Torsdag blev det middag på F12. Melker Anderssons krog helt suverän. Åt oxrygg med anklever, det sist nämda kan jag kankse inte rekomendera, absolut inte i min smak. Men en otroligt trevlig middag med bra sällskap. Fredagen blev det staden och sen väntade sound of music. Helt fantastiskt bra! Måste verkligen i väg på fler musikaler. Vad det va mäktigt., hade inte trott att det skulle vara så bra som dom var, Pernilla, Tommy och barnen vad grym! Innan musikalen gick jag och Magnus ut  och åtoch hade det jätte mysigt. Lördagenblev det staden innan tåget gick hem till östersund.
Tack för en underbar helg Älskling!
Känns som att man kan behöva komma bortibland, tillsammans då det mesta känns tungt just nu.
Är i valet och kvalet med massa saker och jag kan verkligen inte bestämma. Men en sak vet jag och det är att jag ska¨må bra, resten kan vänta känns det som!

Va ut och kikade en sväng i går på olles. Hade det jättetrevligt. Jag syrran och camilla satt hos mig innan och dom är ju för underbara. Saker som vi har varit med om är oslagbara.


Nyss hemkommen från Pappa då han fyllt år och nu väntar middag hos mamma och magnus. Ibland är det lyx att vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0