måste sitta hemma och inte visa sig ute?

Ibland funderar jag på om jag är helt på fel bana eller om det bara är vissa som ska bry sig i allt. Jag vet att jag är gravid,men betyder det att man bara måste sitta hemma och inte visa sig ute? Jag tycker fortfarande att det är roligt att gå ut en sväng och kolla på folk, men får man inte det, utan att det ska komma komentarer? Bara för att man är påkrogen betyder inte det att man  dricker. skulle aldrig komma på tanken.  Jag bara funderar om jag är annorlunda eller om det finns fler som fill fortsätta att göra roliga saker.

Jag och Syster tog oss en sväng, till Vemdalen på min födelsedag och träffade tjejerna, och killarna så klart. väldigt trevligt.

Nyåret var otroligt trevligt, och väldigt lugnt. God middag, mycket skratt och sång. Tack Anna och Mattias för att ni fixade allt detta, och alla ni andra som gjorde nyåret till en minnesvärd kväll.

Nu ska jag lägga mig under täcket, se på en film och sen slå igen mina blå för denna natt.


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Madde! Gott nytt år till dig... Eh folk har så jävla lite att snacka om ibland... Jag tycker verkligen inte att du ska sitta inne bara för att du är gravid! I den mån man vill och kan tycker jag man ska hitta på roliga saker, det skulle jag ha gjort iaf.. KRAM Maria M

2008-01-04 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0