Att man aldrig lär sig!

Nu är vi framme och har sovit första natten på Gotland och semestern är äntligen här. Den hade dock kunna börjat lite bättre, inget jag orkar gå in på just nu men det finns många saker som jag skulle vilja ha gjort annorlunda. Men nu är det om det är. Inte ebs vädret har vi tur med, det spö regnar och ser ut som att det kommer att göra det denna vecka som kommer :( så tråkigt men så är det väl alltid när man åker någonstans. Nej nu ska vi åka och kolla på ett annat boende så vi får se vad som händer. Men jag ska se om jag kan ta några bilder som jag vill visa senare,


Varför kollar man inte upp saker bättre när man ska göra något. Att man aldrig lär sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0