Minnen

Jag gör som alla andra och tar detta och sätter in på bloggen. Alltid roligt att se vad folk kommer i håg av en. oavsett om dom är nära eller inte.


Om du läser detta, även om vi kanske inte träffas så ofta,
lägg in en kommentar om ett minne av dig och mig,
vad som helst, bra eller dåligt!

Lägg sedan en liknande text på din egen blogg om du har någon,
du kommer nog bli förvånad över vad folk minns samt få
dig några glada återupplivade minnen.







                                                              

Kommentarer
Postat av: Lelle

Hmm, ett av ALLA minnen med dig Melker.

Då säger jag. Den gången vi var på Hockey i Gävle och såg typ 20 min av hela matchen för att vi istället var i VIP-rummet och drack massa öl och sprit och träffade Ove Molins svärfarsa och fick Oves nummer.. Haha!

2009-07-10 @ 16:41:54
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Ryssan

Säger bara KAJAS....

2009-07-10 @ 18:21:29
Postat av: sandra

Ja Vad ska man säga! Kan komma på så många faktiskt. Bulgarien glömmer jag aldrig! Men nu kommer jag faktiskt på nått som var riktigt roligt!! När du bodde nere på stan och vi festade och spelade så ska det låta!!! hahah glömmer jag aldrig, så jävla roligt!

Hoppas att allt e bra med dig

Kram Sandra

2009-07-10 @ 19:04:58
URL: http://endagitaget-minatankar.blogspot.com
Postat av: Anna W

Hmm många roliga så klart men första är nog faktiskt när vi var hemma hos Ankis föräldrar och grillade, tror de kanske var nån stråket kväll el liknande hade inte träffat dig så mycket innan men visste ju vem du va så klart.. Mitt i middagen drar du igång med jägersro och jaa vi vet nog alla hur kvället slutade för oss flesta haha tänkte direkt meeen vilken rolig prick =)

2009-07-10 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0