vara sig själv för en stund

Jag har kommit på att jag är en lite periodare, ibland känner jag verkligen för att skriva både för att det är roligt och för att det är skönt att skriva av mig, men ibland så står det bara still och då  finns inget, verkligen inget att skriva. . . (om)

Alva hade en super bra födelsedag och hon var så glad över alla fina presenter och gratulationer hon fick. Dagen var jätte lyckad och det va fullt ös hela dagen.

I går var jag på brunis med tjejerna för att fira att sandra tagit körkort, jätte mysigt och man känner verkligen att man behöver vara sig själv för en stund och inte bara mamma madde.

Dagen har spenderas i Lugnvik för Alva tog spruta , sen har vi varit lite i lägenheten. Hoppas att det går bra denna gång med sprutan så att lill prinsessan inte påverkas allt för mycket. Visst märks det på humör mm men tidigare har hon blivit super dålig... : (

Nu ska jag hoppa ner i sängen och i morgon v'ntas en sovmorgon då Alva och Magnus åker till Bispan över dagen. Undra vad jag ska hitta på? troligen fixa och dona här hemma och kanske ta det lugn för en gång skull..Sen ska det i alla fall avslutas med LIndag goda pajer, längtar redan !


Sov gott och g`natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0