Vilken underbar dag

Vilken underbar dag men ganska tråkig också. Alva och Magnus åkte tidigt i morse till bispan och alvas farmor och farfar och jag skulle ha en lååång sovmorgon men 8,20 då kunnde jag inte ligga kvar i sängen längre. Varför är det så, att när man väl får sova så kan man inte. Sen har jag inte gjort något alls, ålockat undan lite, läst en bok, sovit middag, tagit en lååång duch för att nu göra mig i ordning för att åka till Linda och äta världens godaste pajer :)  


Saknar mina troll, men i kväll när jag kommer hem får jag gosa med det stora trollet i alla fall. Får vänta tills i morgon för att pussa på den sötaste trollungen som finns .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0