ett och annat glas rose

Det är inte vattkoppor eller det kan inte vara det eftersom att det inte blivit mer sen har dom lagt sig. Skönt men samtidigt är det ju lika bra att få dom någon gång.

snart är helgen här och den ska spenderas med vänner,ikea, roxette, god mat och ett och annat glas rose kan jag tänka mig. Längtar! Men efter denna helg kan jag inte synda mer  utan då måste jag ta tag med hårdhanskarna igen och inte fuska. Varför är det så lätt att fuska under sommaren? Är det för att man är så social på sommaren? det är grillning, vin drickning mm .. Vill ha höst nu så att det blir någon skärpning..

veckan har börjat bra i alla fall med löpning i måndags och pump i går, vet inte om det blir löpning i dag eller om det blir en vilo dag kanske. vi får se. Jag förstår inte att jag är såå trött hela tiden, jag har aldrig varit med om något liknande. så jobbigt. I går va ju så yr så jag knappt kunde gå rakt. Hemskt men jag hoppas att det blir bättre..

nej nu skriker algot så nu är det dax att ta upp honom och leka lite innan det ska lagas mat..

Kommentarer
Postat av: Vero

Kul att du skriver igen! :)

Jag gör mitt bästa att skriva, tror det kommer att bli mer när jag skaffat en ny tele.

Jag måste också komma igång och träna men precis när jag tänkte gå på pump förra veckan så pajjade ryggen :(

På torsdag kanske...

kramar

2010-08-10 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0