Helt fantastikst.

Nu har ännu några dagar rullat förbi och några av dom har spenderas i bispan,sundsvall för roxette och ett dygn i åkroken med vänner och barn. Helt fantastikst.

Helgen med Nicko och Kattis och roxette var magiskt, vi hade otroligt trevligt och roligt och roxette va grym. Jag hade super roligt och vi sjung och sjung och sjung. Detta måste göras om!
Hade tänkt lägga ut helgen i bilder men eftersom jag e så snabb så kommer dom så småningom.

Åkroken va super mysig ett jätte fint hus, synd att jag inte hade det bästa humöret bara. Mina älsakde barn ville verkligen inte sova så totalt blev det 57 min för mig, men eftersom att jag har dom bästa runt mig   fick jag hjälp att köra dom 5 första milen av 11 så jag kunde sova. Tack Malla. och Kattis och Helena för ett mysigt dygn.

Nu ska jag ta och krypa ner i kojjan och sova sova sova i morgon är det vardag igen och så ska jag vara pigg :)

Jag har fått en ny telefon oxå av bästa Magnus..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0