Jag älskar detta dagis!

Nu var det ett  tag sedan igen och jag känner att detta inte går men tiden rinner bara u väg och under förra veckan va vi kappt hemma speciellt inte under kvällarna. sen lovade jag bilder och det har jag inte heller fått till men kanske kan ta det som ett projekt i kväll !? :) får hoppas.

Annars flyter allt på, älskade alva har inskolat sig på sitt nya dagis och hon älskar det lik sin mor. Roligt att det ser likadant ut nu som när jag gick och några av fröknarna är kvar. Jag älskar detta dagis!
Nu har jag och algot några timma sj under dagen, tror det är nyttigt för oss alla. Längtar tills kyrkis öppnar så vi kan vara dör och leka med och utan systeryster.

Ska kolla lite höst/vinter kläder nu vad som behöver inhandlas känns som att det är dax nu det e ju super kallt... usch kontigt att det alltid blir så när skolorna börjar och i dag blev det verkligen på dagen.

Ska leta lite goda recept oxå på marinerad fläskfile som man kan äta kall är det någon som har något förslag?

Nästa gång kommer bilder .... jag lovar ..... Nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0