stadens gator är helt tomma och tysta

Nu har den underbara stråket och yran veckan passerat och stadens gator är helt tomma och tysta. Älskar när denna vecka kommer. Alla är på strålande humör och man träffar många som man inte träffat på länge. Jag älskart! Har stråkat lite med mina tjejer min syster och min älskade sambo och vi har haft det underbart, tänkte visa veckan i bilden men inser att det endast tagits ca 5 kort.. varför jag som har lovat mig själv att bli bättre på kameran med ikke. Får se om det blir bättre till helgen då vi ska på roxette :)

Barnen har varit underbara alva fick åka karuseller i går och vilken lycka :D hon va såå glad.

Dagen har varit i doningens tecken då vi städat förrådet, barnens garderober och massa så nu ska vi ut till mamma och magnus och avnjuta en god middag. Sen kanske det blir en tur i joggingspåret men jag får se har varit på  latsidan denna vecka, så jag kanske kör igen i morgon.

Nu - väcka barnen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0