träningens tecken

Undrar omdet är koppor som har anlänt till familjen . Vet inte än men det kan vara det lika gärna som det kan vara knott eller myggbett. Det är rodnader som sitter i pannan och dom är inte upphöjda. Men det är något som visar sig.

Dagen har hittils spenderas hemma eftersom jág inte vet vad det är, men kommer nog ta en tripp till staden efter lunch för att se om det finns några byxor till Alva, då hon mest äger leggings.

Sen har jag tur kanske det finns något som jag kan handla och ha tills i helgen. Men alltid när man vill handla något så brukar inte det finnas något, men jag hoppas!


Denna vecka kommer att gå i träningens tecken då det ska tränas tränas tränas då jag får ångest när det inte blir något alls -som förra veckan!

Nej nu fix med lunch sen hoppas jag att mina underbara troll vill vakna och äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0