nätterna hemma är inget att leka med

Här handlar det inte om torka utan att orken är så otroligt trött hela tiden jag vet inte alls vad som händer. Eller nätterna hemma är inget att leka med just nu, Algot sover inte alls han bara skriker och nu har vi nog kommit fram till att hans mage krånglar, att vällingen är för grov så i natt ska vi pröva att ta tillbaka den gamla och hoppas att dom blir bättre. Jag vet att jag inte ska klaga för detta har endast pågått i någon vecka men har man fått sovit alla nätter så har man blivit bortskämd. Men mest av allt tycker jag synd om Algot som ska ha ont. Det har varit nog mycket för honom nu, nu tycker jag att det får vara nog. Men vi får se nu om det är vällingen som spökat. Annars är allt i sin ordning och jag har insett att det finns en mening med allt som händer. (nästan i allafall)
Jag har fått förlägning på jobbet och ingen kan vara lyckligare än jag ! Trivs så bra och roligt att göra annat. I kväll ska vi på jobbet ha knytkalas och julklappsutdelning. Ska bli väldigt trevli.gt.

Lördag blir det mys middag och utgång med härliga vänner och Älskade Magnus. Roligt att gå ut tillsammans.



Musiken är mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0