Sjukdom på sjukdom på sjukdom

Sjukdom på sjukdom på sjukdom. När ska detta ta slut!? Vore kul om det kunde ge sig när julen kommer i alla fall. Är det inte parasiten så är det förkylning eller så andningen. Jag har snart inga krafter kvar till detta. Att jag är sjuk går ju ann men när barnen är sjuk tycker jag så synd om dom. Men som sagt jag hoppas att det ger sig till jul så vi kan njuta några dagar tillsammans även fast jag mesta dels ska jobba. Men en utgång på juldagen hade jag tänkt hinna med. sen blir det vila vila vila tills 10 januari och då MÅSTE vi alla vara friska. Speciellt jag!

Annars så kokar jag vatten eller nu köper jag mest för att jag tycker inte att det känns så bra med bajs vatten längre. Nu har dom ju ev hittat felet och det handlar om att det är felkopplat på några toaletter som inte går ut i avloppet utan till dom vanliga ledningarna.. så jag vet inte ja.. känns ju sådär.

Festen i lördags va helt otroligt roligt. Jag skrattade och skrattade så jag var helt svettig det är inte helt fel att gå ut med bara grabbarna. Va hos Tomas först sen brunis där anna och helen mötte upp oss sen olearys. Grymt rolgit hade jag och det kändes dagen efter vill jag lova! Men vad gör det när man hade så roligt.

Annars så rullar allt på. Renovering hemm i sovrum så nu ska ja komma på någe nytt projekt men inte innan jul har jag lovat. Så nu blir det lugnt bara fokusering på de sista julklapparna som ska inköpas till Magnus.

Musiken är mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Vad händer den 10 jan? :P

2010-12-09 @ 14:41:41
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag opas...

2010-12-10 @ 16:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0