skriva av sig.

Igår hände något eller det blev något eller jag fick veta något om det ska vara exakt som gjorde mig så illa, jag blev så ledsen och det gjorde ont i hjärtat och tårarna bara rann. Tyvärr kommer jag inte kunna nämna det här vad som hänt. Men jag blev så arg och ledsen. Jag förstår inte hur vissa människor är att man kan vilja varandra så illa, att man kan göra så mot någon. Det är något som jag aldrig kommer att förstå eller acceptera! Känner bara att jag måste skriva av mig lite ang detta även fast det blir svårt när jag inte kan skriva ut något men ibland behöver man bara få skriva av sig.

I kväll ska jag få besök av mina fina tjejer det ska bli så mysigt jag längtar och det va ett tag sedan som vi sågs. så vi sak fika och surra massor !!! Har bakt i dag och igår för att få till något fika så det blir nougatrutor och choklakärleksmums med kokossmörkräm  julmust kaffe och te. Det ska bli en mysig torsdag!

I morgon blir det Åkroken med bästa fam von krusenstierna.


Musiken är mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0