musiken är mitt liv!

Nu har det dröjt länge igen och det e pga bloggtorka, det händer inte så mycket just  nu tyvärr..Men nu har jag inte bara lovat mig sj utan oxå lelle att jag ska uppdatera. Men tänk om jag kunde mobil blogga så jag kunde få in lite bilder då skulle det vara mycket lättare. Men eftersom jag är så teknisk och bra så kan jag ju inte detta. Jag förstår inte riktigt varför jag ahr köpt em iphone jag kan inte med den och jag fattar inget sen är jag lite för stolt för att fråga man känner sig inte jätte smart när man inte kan. Men nu lite oskyldigt så frågar jag någotn, hur gör jag!?

Annars rullar allt på som vanligt i vanlig ordning. det är mycket nu innan jul, men jag gillar det.. '

Forum har passerat och det va helt underbart att få vara med, jag hade så roligt och skrattade så mycket så jag vill bara tillbaka..mera sånt! Även fast jag älskar att vara hemma med min familj så behöver man ibland ensam tid och tid med vuxna och inte bara prata barn jämt...

Jobbar gör jag oxå och det älskar jag, det är verkligen det bästa beslutet jag har gjort och jag är glad att jag fick ett jobb! Har tyvärr legat sjuk en vecka pga inflamerade stämmband vilket har resulterat i pratförbud och det kan man ju inte ha på mitt jobb då jag bara sitter i telefonen. Men nu är jag tillbaka på banan igen och jag kan prata!


Lovar att uppdatera snart... och det kommer bli mer om jag får till allt med mobilblogg mm... : )


musiken är mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anna W

Madde de är jätte lätt, gå in på inställningar och se till att ditt mobnr står där sedan är de bara att skickat ett mms från din mob till nr 0730-121 163 också läggs bild och text in som ett inlägg..



Kram

2010-11-24 @ 20:56:41
Postat av: Veronica

Grisen lever och mår bra :) Men Loke tycker att det är roligt att dra han i örona och lyfta han i knorren så får se hur länge han håller älskade stackarn! :) Hur mår din då? PUSS

2010-11-24 @ 22:17:57
URL: http://noregrets.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0