jag älskar det!

Jag har inte slutat men har varit borta i helgen och ingen tillgång till internet så därför ingen uppdatering. Vi har spenderat våran helg med familjen von krusenstierna, i Åkroken. Har haft det underbart synd bara att temperaturen inte varit den bästa. Men det har varit otroligt mysigt. Vi har ätit gott, spelat spel och bara myst. Barnen har lekt såå bra så det har varit underbart trots att det  va länge sedan dom sågs. Helgen avslutades med Hockey då vi hejade på världens bästa Ante!

veckan har varit omtumlande med magsjuka och besök på lassa men det känns som att det är på väg åt rätt håll snart. Hoppas ja..
Men då kommer ju denna hemska parasit.. Jag vill inte att den ska besöka våran familj. Jag vill verkligen inte... 
Sen tycker jag att det är lite omständigt att hela tiden koka vattnet men det är väl en vanesak men jag glömmer bort dethela tiden, men som sagt man kommer väl att vänja sig  med tanke på att det kommer att hålla på så här tills efter nyår...

Jag får inte till emd mobilblogg så jag tror bestämt att jag ska åka till anna så hon kan hjälpa mig..


nu jobb... Har jobbat extra i veckan och jag älskar det! Trivs så himla bra...

Musiken är mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0