jag känner mig dum dålig ja jag vet inte allt

jag känner mig dum dålig ja jag vet inte allt. Har lovat bilder länge och nu hade jag tagit mig tiden att sitta ner med en stor kopp te och massa kraft men nej då hittar jag inte kameran, har inte en aning om vart den är. Jag minns sist jag hade den det var när jag skulle lägga över bilder från anna och stefans bröllop men sen då vart har den tagit vägen nu !? åhh less jag blir..


under sommaren har jag fuskat eller ramlat ner i hålen som man oxå kan säga med maten och dricka och snacks mm men jag är fortfarande stolt för jag har bara gått ner och inte upp och det va jag nästan ensamen om. 11 kg och 14 cm runt midjan på 12 veckor jag är nöjd! Men nu är det nya tag fram till den 14 nov men jag vet redan nu att det kommer att finnas dagar helger då jag kommer falla ner i dessa hål, saker som jag planerat sedan länge och saker som jag inte kommer att missa -saker som jag inte vill missa...

Nu gos med mina älsklingar som äntligen har kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Veronica

gud va du e duktig gumman!! du får gärna dela med dej lite av styrka och motivation, skulle jag behöva nu!!! hoppas allt e bra annars! puss <3

2010-09-09 @ 07:25:16
Postat av: Anna Wolfenstein

Madde du är så galet duktigt, se de inte som att du trillar dit och fuskar, nee man måste få unna sig lite lyx då och då, du kämpar som jäkla bra vännen !!



Och du tappa bort saker ha de ska man göra med två små barn hemma de har ialla fall jag bestämmt att man får =)

2010-09-11 @ 09:35:14
Postat av: Lelle

Du är bäst gumman och du har blivit såååå fin! Och du kommer nog vara ännu snyggare när vi ses nästa gång!

2010-11-15 @ 21:53:33
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0