ge mig afterskii

I går hade jag en underbar eftermiddag med härliga vänner. Tog en sväng på staden i det sköna vädret sen en god och lång fika med underbara sara, sally och Tomas. Jätte trevligt. Sen hem för middag hos syster i ås. Dagarna går verkligen fort nu, jag vet inte hur man ska hinna med allt man vill. Även fast jag inte kan göra så mycket just nu så vill jag mycket.

På fredag ska jag vara modell för en dag med härligt umgänge, sen hoppas jag att jag är ganska pigg på lördag så att jag kan ta mig en sväng på staden och dricka en öl med härliga vänner... Men jag vet ju som sagt inte än så det är svårt att bestämma. Jag ville göra något roligt denna helg och det har jag sagt länge, men eftersom jag inte har läkt som jag ska eller det har tagit längre tid och jag är fortfarande inte helt återställd (kommer inte vara på länge) så är det väldigt svårt att planera något. Det lutar mot en öl som sagt om jag mår hyffs. Men jag längtar att få ¨"komma ut"  en sväng. 
Det gäller till att planera helgerna i tid :) det är ju ändå onsdag...

Nu när solen skiner ge mig afterskii....

Musiken är mitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0