Många ser det som att vi har otur jämt, själv ser jag det som klantigt...

Dagen igår va händelserik. På jobbet va det ju underbart som vanligt (känns som att det är lite tjatigt om det nu) sen åt jag lunch med Malin och hennes familj som är här ifrån Örebro. Jätte roligt att ses igen det är för sällan. Hoppas att jag känner mig bättre på lördag så jag kanske kan följa med på en liten tur men jag vet ju som sagt inte än. För att ni kanske det inte blir någon antibiotika.. En lång historia.. vi får se vad som händer...
Eftermiddagen skulle vi spendera hos mamma och magnus jag skulle dusch och ätea världens godaste köttfärsås. Allt gick ju bra tills vi skulle hem, vädret va så hemsk det snöade och snöade och det drev och drev så vi körde fast. Vi kom ingenstans och satt fast i en timme innan magnus hittade en traktor i gårdarna som kunde hjälpa oss, när vi väl kom loss så gick det så "snabbt" så vi åkte direkt in i traktorn och kofångarn gick sönder och repor på bilen. Inte nog med det kom vi hem på parkeringen och där va det ju inte heller plogat så vi körde fast igen.. Vilket skämt. En resa som i vanliga fall brukar ta ca 40 min tog i går 2,5 timmar...Många ser det som att vi har otur jämt, själv ser jag det som klantigt...

väl hemma så tog jag och bakade kladdkakemuffin med kolakräm som vi ska ha till fredagsfika på jobbet i dag..


Musiken är mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0